zondag 20 januari 2019

Schaapje

Fijne Zondagnamiddag allemaal
Een tijdje afwezig geweest door gezondheidsproblemen
Maar alles gaat weer de goede kant
Heb wel heel veel gehaakt maar van veel dingen vergeten een foto te maken 
Zo heb ik 3 schaapjes gehaakt voor mijn 3 kleinzonen
Twee in de kleuren van club Brugge en eentje in beige
Daar laat ik jullie nu een foto van zien
Het schaapje kan liggen en staan
Klik op de foto om te vergroten




De wol had ik eens gekocht in de Aldi
Dat is al een tijdje geleden 
Patroontje komt van internet
Lieve allemaal nog een hele fijne Zondagavond 
Dank voor je bezoekje en tot later 



2 opmerkingen:

  1. Fijn om weer een berichtje van jou in mijn leeslijst te zien staan Martine. Ook goed om te lezen dat het inmiddels weer de goede kant op gaat.
    Je hebt echt een super schattig schaapje gehaakt. Knap gedaan met die fluffy wol..

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen