dinsdag 22 januari 2019

Twee manden

Hallo allemaal hele fijne Dinsdagnamiddag
En ook een hele winterse dag vandaag koud en een laagje sneeuw
Maar alles heeft zijn charme
Vandaag laat ik 2 manden zien die ik gemaakt heb voor mijn dochters
De manden zijn in riet en heb ik Hier gekocht
Ook het boek waar het patroon in staat met de mooie uitleg
Om rond de mand te haken alsook de bloemen en nog veel andere mooie dingen




Klik op de foto om te vergroten
Heb voor elke mand andere kleurtjes gebruikt
Ook heb ik knopen gebruikt als hart van de bloem op de ene mand
Het katoen dat ik gebruikt heb is van scheepjes

Mijn dochters waren heel tevreden
Wens jullie nog een aangename en gezellige avond 
Tot een volgende keer en Dank dat je langs kwam





7 opmerkingen:

  1. Ik vind ze heel mooi geworden! En wat leuk om te doen, je ziet de tas helemaal opfleuren. Daar ga je toch heel graag mee op stap!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lijkt me dat fijn om een creatieve moeder te hebben die je zo verwend met een mooie gehaakte tas! Je bent echt een lieverd Martine.
    Ik heb even gekeken om de site van Wendy's home collection. Hele gave site zeg.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Martine wat gaaf dat je dit voor je dochters hebt gemaakt, heb ook naar de site gekeken en lijkt me heel leuk om van de zomer ook zo'n mooie tas te haken....complimenten!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Martine wat een gave tassen heb je voor je dochters gemaakt!
    Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn werkelijk echt prachtig gemaakt Martin !Heel leuk met de bloempjes .
    Bedankt om de link erbij te zetten denk ze ook te maken en ze zien er redelijk groot uit om boodschappen te doen .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt en omgetoverd die tassen. Ook van de accessoires erop zijn top.
    Groetjes
    Nathalie en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen