zaterdag 4 augustus 2018

Funny Bunny Knuffel

Hallo hele fijne Zaterdagmiddag
Wat is het heel warm geweest de afgelopen weken 
En in de namiddag veel te warm om te werken 
Dus dan maar lekker haken in de zetel en uit de zon 
Vandaag laat ik nog een knuffel zien die ik gehaakt heb
Met een Funny Bunny pakket die ik hier gekocht heb
Ze zijn zo fijn om te maken 
En ook gemakkelijk alles zit in het pakketje
Jammer de belichting van de foto's krijg ik niet zo goed




Ik wens jullie nog allemaal een heel fijn weekend 
Geniet van alles wat je gaat doen 
tot een volgende keer 



3 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd. Mooie kleuren ook. Weer eens iets heel anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige knuffel Martine !
    Mooi van kleuren
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Martine,woher bekomme ich die Anleitung für den süßen Hasen ??Wäre klasse wenn du mir Antworten würdest.Ich wünsche dir einen schönen Tag 😘

    BeantwoordenVerwijderen