woensdag 10 januari 2018

Beertje Sil

Hoi hoi lieve allemaal
toch weer eens tijd gevonden om een knuffel te haken 
Toen ik hem zag op het blog van Marrot desgin
was ik er op slag verliefd op en meteen het patroontje gekocht
Benieuwd wat jullie ervan vinden
De belichting was heel moeilijk in deze donkere dagen




Beertje Sil kan je kopen in pakketje zo moet je niet alles afzonderlijk kopen
En het pakketje heb ik gekocht bij Creamijn
Ik wens jullie nog een hele aangename avond 
Tot een volgende keer
Bedankt dat je langs kwam op mijn blog 





4 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd. Ik vind het bont erlangs ook zo leuk staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief beertje,Martine.Ook zo mooi aangekleed.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij mooi, Martine, leuk jasje ook met het nepbont. Maar nu roept hij echt naar een vriendinnetje hoor.
    Groetjes
    Nathalie en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wunderschöne Arbeit! Ich hoffe, bald kommt endlich die Sonne raus, wir haben es uns verdient ;)
    Liebe Grüße
    Sylwia

    BeantwoordenVerwijderen