maandag 20 maart 2017

Mascotte voor een Club Brugge suporter

Hallo lieve blogvriendinnen 
Vandaag laat ik een knuffel zien die ik gehaakt heb voor mijn oudste kleinzoon
Dat is nu zijn Mascotte
Wel een heel werk om alles in elkaar te steken 
Maar heel fijn om te maken
Patroontje heb ik gekocht Hier dank voor de leuke patroontjes Mary die je maakt




Het blauwe en zwarte katoen komen van Action 
Het witte katoen is scheepjes wol
De club label komt van internet 

Bedankt voor de fijne reacties op mijn vorige post
Mijn kleindochter was heel blij met haar Popje Noa
Verder wens ik jullie veel handwerkplezier en een fijne dag 
Misschien tot een volgende keer




4 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat leuk Martine. Een hele klus, maar je kleinzoon zal er blij mee zijn.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is gaaf. Dit is nu eens leuk voor een jongen. Want dat valt niet mee om daar iets leuks voor te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave Mascotte Martine, wat een klus!!! Die zal met heel veel plezier mee genomen worden naar de club! Ziet er Briljant uit!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja Martine, die zal op de eerste rij zitten op de tribune hoor, volgend seizoen, zal kunnen meedoen met de mascottes van club brugge. Kan het geloven dat je kleinzoon er supertrots op is, iets dat z'n oma heeft gemaakt. Zal gekoesterd worden.
    Grtjs
    Nathalie en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen